چقدر با برند ورساچه آشنایی دارید؟

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با لوگوی ورساچه (مدوسا medusa ) آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

از آنجایی که جیانی ماریا ورساچه عاشق استوره های قدیمی یونانی بوده است از مدوسا medusa به عنوان لوگوی ورساچه استفاده کرده است.

مدوسا medusa کیست؟

مِدوسا یا مِدوزا (به یونانی: Μέδουσα، به انگلیسی: Medusa) به معنی فرمانروا در اساطیر یونانی، دختر فورسیس و ستو و تنها فناپذیر در بین آن‌ها بود. او می‌توانست هر کس را که به چشمانش خیره می‌شد، تبدیل به سنگ کند و درواقع میخکوب کند.

مدوسا در ابتدا دوشیزه‌ای بسیار زیبا با گیسوانی دلفریب بوده‌است، به‌طوری‌که این زیبایی غره‌اش کرده بود. وی با پوزئیدون خدای دریا در معبد آتنا همبستر شد و به این ترتیب عبادتگاه آتنا را ملوث کرد، آتنا هم برای تنبیه وی، موهایش را تبدیل به مارهایی کریه و چندش‌آور کرد تا او به زشت‌ترین و منفورترین موجود، یعنی یک گورگون تبدیل شود. در تفاسیر دیگری بیان شده، مدوسا بسیار کنجکاو بود تا خورشید را ببیند و برای این منظور از آتنا درخواست کرد به او اجازه دهد تا به جنوب برود، اما آتنا به او اجازه رفتن نداد و مدوسا که بسیار خشمگین گشته بود با بی‌احترامی به آتنا گفت او به زیبایی مدوسا حسد می‌ورزد و این چنین شد که آتنا نیز او را مجازات نمود و چهره ی اورا تغییر داد.

معنی علامت دور ورساچه

حاشیه هایی که دور تا دور نشان تجاری ورساچه دیده می شود به “گردونه مهر” یا “چَلیپا” شبیه است.

این نشانه در معماری و اماکن تاریخی ایران و بسیاری از کشور های دیگر ودر معابد سایر ادیان هم دیده شده است.

اعتقاد به گردونه مهر به یک سری باور های مهرستایی که اشاره به خورشید دارد،برمیگردد.گرایش و نگاه به این نماد از چرخش خورشید خبر میدهد.

استفاده لوگوی ورساچه درصنعت طلا

گردنبند ورساچه یکی از محصولات معروف صنعت زیورآلات به شمار میرود که نشانی کامل از زیبایی و خاص بودن دارد.و اکثر سلبریتی ها در بیشتر مراسم های پر زرق و برق خود از محصولات ورساچه استفاده میکنندتا ظاهر درخشان و جذای داشته باشند.

بنا بر این اگر به دنبال یک گردنبند طلا هستید که استایل شمارا شیک جلوه دهدگردنبند ورساچه قطعاً یکی از بهترین گزینه هاست.

گروه هنری ،صنعتی اک گلد در نمونه کار خود از این برند بهره برده است. جهت مشاهده نمونه کار ورساچه کلیک نمایید.